2025eko Arabako Organo Jaialdiaren barne.
Egitaraua:
Antonio Martín y Coll (1660-1734)
Alessandro Marcello (1673-1747)
Antonio de Cabezón (1510 -1566)
Tomas Albinoni (1671-1751)
Jusepe Ximénez (1601-1672)
J. S. Bach (1685-1750)
ASÍS MÁRQUEZ
Madrilen jaio zen, eta 5 urterekin hasi zituen musika ikasketak. Pianoa, kontrapuntua eta konposizioa ikasi eta Madrilgo Goi Mailako Musika Kontserbatorioan sartu zen. Han, Alberto Martínez Molinarekin klabe eta baxu jarraituko goi mailako cum laude titulua lortu zuen. 2013an, klabe eta baxu jarraituko masterraren titulua lortu zuen Conservatorium van Amsterdam kontserbatorioan, eta bertan Richard Egarr-ekin ikasi zuen.
Abeslari izateko prestakuntza jaso zuen Madrilgo Carlos III.a Unibertsitateko abesbatzan, Nuria Fernández Herranzek zuzendua, eta bertako zuzendari laguntzaile izan zen 2009 eta 2016 artean.
2014an, Madrilgo Arte Ederren Zirkuluko bakarlarientzako «Premio Joven Bach» lehiaketan lehen saria jaso zuen. 2016az geroztik, L’Apothéose ensemblearen teklista da. Talde horrekin nazioarteko 12 sari jaso ditu, Alemaniako, Frantziako, Espainiako, Herbehereetako eta Ingalaterrako antzinako musikako lehiaketa nagusietan.
Kontzertu emateekin batera, Arturo Soria MKPn organo ikasketak eta klabe irakaskuntza, ganbera musika eta baxu jarraitua egiten ditu. Zentro horren orkestra barrokoa zuzentzen du 2022az geroztik.
2024ko apirilean, «Doce miniaturas para clave a cuatro manos» liburu-CD ilustratua argitaratu zuen, klabe irakaskuntza profesionalen eta goi-mailako irakaskuntzen etapan klabe eta ganbara hobekuntzara bideratutako konposizioak.
Vanessa Pérez Carvajal lankidearekin batera, Harpsichord Lab Collective proiektua sortu zuen 2024an. Proiektu horren xedea da, funtsean, klabe edo klabe talderako errepertorio berriak eta zaharrak sortzea eta interpretatzea.
ROBERT SILLA
Robert Silla (Valentzia 1982), Espainiako Orkestra Nazionalaren oboe bakarlaria, Musical Arts Madrid-en irakaslea, musika ikertzailea, Il Maniatico Ensemble-ren zuzendaria, Marigaux oboe markaren artista eta IBS Classical diskografiako artista da.
Lehenengo postua irabazi zuen, oboe nagusi gisa, Simfónica do Porto-Casa da Música orkestran, 22 urterekin, eta urtebete geroago bakarrik iritsi zen Espainiako Orkestra Nazionalera, non gaur egun jarraitzen duen.
Milango Teatro alla Scala Orchestran izan da gonbidatu nagusia, Riccardo Chailly-rekin eta Gävle Simfoniorkester orkestran, Jaime Martínekin. Musicaeterna eta Teodor Currentzis, Cadaqueseko Orkestra, Band-Art eta Camerata Bern orkestrekin elkarlanean aritu da, besteak beste.
Vicente Llimerà doktorearen oboe saileko karrera amaierako aparteko saria eta ibilbide akademiko onenaren Euterpe saria ditu. Emanuel Abbühl-ekin sakondu zituen ikasketak Staatliche Hochschule für Musik-ek Mannheim-en eta Maurice Bourgue-rekin.
Musika ikerketako masterra egin zuen Valentziako Nazioarteko Unibertsitatean. Musika ikertzaile gisa egiten duen lana, batez ere, XVIII. mendeko Espainiako musikan oinarritzen da, eta, zehazki, Madrilgo gortean.
Robert Sillak, il Maniatico Ensemble bere taldearekin, IBS Classicalekin batera, Cayetano Brunettiren oboe eta soketarako seikote argitaratu gabeen bilduma osoa grabatu du, ganbera musikaren errepertorioko harribitxia eta orain arte desagertuta zegoen Espainiako ondare nazionalaren zati bat dena. Erregistro diskografiko horrek kritikaren aintzatespena jaso du: Scherzo aldizkariaren «Bikaina» zigilua, Melómano aldizkariaren «Urrezko zigilua», Diapason aldizkari frantses ospetsuaren 5 Diapasonak eta Anaclase aldizkariaren aintzatespen handiena.