Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Audientzien diseinu estrategikoan gaitzeko tailerra, lankidetza-garapenaren ikuspegitik

junio 2 - junio 6

Gero eta lehiakorragoa den eta ikus-entzunezko edukiz gainezka dagoen ingurune batean, audientzien arreta bereganatzea funtsezko erronka bihurtu da zinema-merkatuan. Audientzien diseinua funtsezko tresna estrategikoa da beren publiko potentziala esploratu eta, etapa goiztiarretatik, audientziekin elkarrizketa bat ezarri nahi duten zinemagileentzat.

Ikuspegi berritzaile horren helburua da ikus-entzuleak film baten sormen-prozesuan integratzea, filmaren hasierako garapenetik. Hainbat publikorekin (B2B eta B2C) parte hartuz eta hitz eginez, eragin estrategikoa izan daiteke film baten kontzepzioan, ekoizpenean eta banaketan, eta haren irismena, bizitza-luzera eta inpaktua optimiza daitezke. Gainera, proiektuaren nazioartekotze-ahalmena aurreikusteko, prozesu osoan funtsezko eragileak identifikatzeko eta ikus-entzunezko merkatu globalaren dinamikak hobeto ulertzeko aukera ematen du.

Ikusleen terminoetan ikuspegi praktiko eta estrategiko batetik pentsatzeak garapenaren lehen faseetatik hausnarketarako, elkarrizketarako eta plangintzarako espazio bat sortzen laguntzen du. Horrek aukera ematen die zinemagileei estrategia iraunkorrak diseinatzeko, aldez aurretik identifikatutako audientziekin konektatzeko eta haien istorioen garrantzia eta benetakotasuna indartzeko.

Testuinguru horretan, audientzien diseinatzailea ikus-entzunezko industriaren barruan funtsezko profil eta lanbide berri gisa agertzen da, industriaren eta merkatuaren dinamikak ulertu eta aurreratzeko beharrari erantzunez, bai eta zinema-proiektuen zirkulaziorako eta ikusgarritasunerako estrategia eraginkorrak ezartzeko beharrari erantzunez ere.

Industrian gero eta garrantzi handiagoa duen arren, Audientzien Diseinuko prestakuntza eskasa da oraindik TorinoFilmLab-etik kanpo. Horregatik, funtsezkoa da tailer espezializatuak sortzea. Testuinguru horretan, Audientzien Diseinu Estrategikoan Gaitzeko Tailer Intentsibo hau aurkezten da. Bertan, garapen-etapa desberdinetako film luzeen proiektuetarako audientziak erakartzeko estrategiak sortzearen inguruan lan egingo da. Testuinguru horretan aurkeztu da Ikus-entzuleen Diseinu Estrategikoan Gaitzeko Tailer Trinko hau. Ikuspegi praktiko batekin eta komunikaziora bideratuta, tailerrak funtsezko tresnak eskainiko ditu pelikula baten salmentak eta banaketa babestuko dituzten estrategia zehatzak diseinatzeko, formazio hau modu aitzindarian eskaintzea helburu izateaz gain.

INFORMAZIO NAGUSIA

Lankidetza-garapenaren ikuspegitik audientzien diseinu estrategikoan gaitzeko tailerra programa trinko bat da, garatzen ari diren bost film luzeri zuzendua, eta bertan, lan horietako funtsezko sorkuntza-taldeek (zuzendariak, gidoilariak eta ekoizleak) hartuko dute parte. Gainera, bost kupo irekiko dira Audientzien Diseinu Estrategikoan formakuntza praktikoa jaso nahi duten industriako profesionalentzat.

Tailerraren helburua da parte-hartzaileei tresnak eta ezagutzak ematea, garapenetik abiatuta filmak saltzeko eta banatzeko estrategia zehatzak eraikitzeko. Audientziak aztertuko dira eta plan pertsonalizatuak egingo dira filmak banaketa-fasean duen potentziala maximizatzeko. Horretarako, kontuan hartuko da zinema-jaialdietan egiten duen ibilbidea eta hainbat lurraldetan duen merkaturatzea.

Proiektu bakoitzeko taldeekin (ekoizleak, zuzendariak eta gidoilariak) lankidetza estuan, parte-hartzaileek orientazio praktikoa eta espezializatua jasoko dute, filmaren etorkizuneko banaketarako inspirazio-iturri izango den Audientzien Plan Estrategikoa garatzeko eta idazteko. Prozesuak barne hartuko ditu:

  • Proiektuaren 360º azterketa eta esplorazioa eta bere nortasuna.
  • Audientziak identifikatzea eta datu demografikoetan eta psikografikoetan oinarritutako profilak sortzea.
  • Posizionamendua eta komunikazio-estrategiak, eta balio bereizgarriak definitzea.
  • Komunikaziorako narratibak eta mezuak identifikatzea.
  • Parte hartzeko eta komunitatea eraikitzeko estrategiak.
  • Filmaren aktiboak indartuko dituzten sustapen-ekintzak eta -ideiak diseinatzea.
  • Ezartzeko eta ebaluatzeko plan estrategikoa.

Bost eguneko prestakuntza osatzeko, saio espezializatuak emango dituzte industriako profesionalek, marketin digitalaren, sare sozialen, salmenten, banaketaren eta prentsaren arloetan, besteak beste. Gainera, adimen artifizialeko tresnak baliatuko dira ideien eta estrategien sorrera optimizatzeko.

Eskaera egiteko azken eguna: 2025eko apirilaren 11, ostirala.

Informazio gehiago (PDF – 353 KB)

Local

Mondragon Unibertsitatea (Aretxabaletako Campusa)
Otalora, 31
Aretxabaleta, Gipuzkoa 013 España