Arteek, sormenak eta gorputzak zailtasunak izaten dituzte irakaskuntza-planen eta haien praktiken barruan lekua izateko, eta funtsezko tresna izan daitezke hezkuntza-prozesuetarako.
Arte-titulazioak «Araubide bereziko irakaskuntzak» deituriko arloan daude, eta historikoki zailtasunak izan dituzte unibertsitateko ikasketa-planetan erabat integratzeko eta hezkuntza-esparruarekin erabat lotzeko.
Oztopo horiek gainditzeko aukera paregabea da mikrokredentzial hau, mundu akademikoaren eta sektore artistikoaren artean zubi bat sortuz.
Helburuak
Hezkuntzaren esparruan artearen eta sormenaren integrazioa sustatzea.
Irakasleen adierazpen- eta komunikazio-gaitasunak hobetzea.
Mundu akademikoaren eta artistikoaren artean zubi bat ezartzea.
Arte-bitartekaritzaren esparruan ekintzailetza eta proiektuen kudeaketa bultzatzea.
Irakaskuntza sortzaileari buruzko hausnarketa kritikoa sustatzea.
Dantza garaikideari buruzko ikaskuntza praktiko eta teorikorako espazio bat sortzea.
Hezkuntza-testuinguruetan dantza garaikidea aplikatzeko gaitasuna garatzea.