Kultura garaikidearen eremu hau oraindik ere ezezaguna da hezkuntza- eta kultura-erakundeentzat.
Irakaslea
Lucas Ramada Prieto nazioarteko ikertzaile eta doktorea da, haur eta gazteen fikzio digitalaren estetikan eta horrek haur eta gazteen hezkuntza artistiko eta literarioarekin duen harremanean espezializatua. Batez ere, irakasleak, liburuzainak eta kultura-bitartekariak prestatzen ditu, arte-modu hori beren praktika profesionaletan integratzeko.
https://linktr.ee/ramadaprieto
Helburuak
Derrigorrezko eskolatzeko adinean dagoen biztanleriaren % 80k baino gehiagok kontsumitzen ditu fikziozko forma digitalak erregularki eta, kultura garaikidearen eremu horrek estatuko hezkuntza- eta kultura-erakundeentzat eremu ezezaguna izaten jarraitzen du.
Kultura garaikidearen eremu hau oraindik ere ezezaguna da hezkuntza- eta kultura-erakundeentzat. Ikastaro honen proposamenarekin, liburuzainak lan horiek komunikatzeko dituzten aukerak ulertzen hastea nahi da, baita beren publikoen literatura-, arte- eta kultura-hezkuntzari egiten dioten ekarpena ulertzen hastea ere.
Zuzeneko esperientzia eta obrak konbinatuz, prestatzaileak laguntza kontzeptuala eta teorikoa emanez eta bi elementuei buruzko eztabaida kolektiboa eginez, parte-hartzaileek hainbat tresna garatzea lortu nahi da, obrak kritikoki baloratu eta aukeratzen hasteko, beren lan espazioetan nola sartu pentsatzen hasteko.
Programa
Ikastaroak proposatzen du ardatz kontzeptualei buruzko eztabaidaren joan-etorri etengabea egitea zuzeneko esperientziaren bidez, planteatutako ideiak lurreratzen eta ulertzen lagunduko duten lanekin. Ikastaroa, beraz, esperientzia horretatik abiatuta egituratzen da, lehen pertsonan, aldez aurretik hautatutako kalitatezko corpus batekin, parte hartzen duten pertsonen arteko bateratze lanarekin eta elkarrizketa zuzentzen duen prestatzailearen laguntza espezializatuarekin, ikastaroaren helburuak landu eta argitu daitezen.