Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

«SGAE: la estrategia de marketing de un proyecto musical» ikastaroa, Amaia Ocerinekin

febrero 13

«SGAE: bases para el desarrollo de la estrategia de marketing y comunicación de un proyecto musical» jarduera musikaren industrian komunikazioak eta marketinak duten garrantzian oinarritzen da, musika-proiektu bat modu eraginkorrean sustatzeko eta ezagutarazteko, eta proiektu horren inguruan komunitate bat sortzeko.

Programa

4 orduko ikastaroa da, eta honako gai hauek landuko dira:

1. Testuingurua
2. Musika-marketina
3. Aukerak aurreikustea
4. Nire publikoa irudikatzen
5. MIX marketin-plana sortzea
6. Non egon: kanalak
7. Nola egon
8. Ekintzak
9. Erkidegoa
10. Tresnak
11. Monitorizazioa

Ikasleak eraman beharreko materiala

Ez da ezer espezifikorik behar. Koadernoa edo aintzat hartzen den materiala.

Matrikulatzeko azken eguna: 2025eko otsailaren 6a, 23:59.

Local

Intxaurrondo Kultur Etxea – (Intxaurrondo K.E.)
Felix Gabilondo Plaza, 1
Donostia / San Sebastián, Gipuzkoa 069 España