Ipun kontalaria: «Miriam Mendoza»
Orioko Kultur Etxea Eusko Gudari kalea, 26, Orio, Gipuzkoa, EspañaIpuin kontalaria: Miriam Mendoza HH3, HH4 eta HH5 mailetako haurrentzat.
Ipuin kontalaria: Miriam Mendoza HH3, HH4 eta HH5 mailetako haurrentzat.
El C.E.C. es el proyecto pedagógico mas ambicioso de la ESCUELA INTERNACIONAL PABLO IBARLUZEA. Las artes escénicas se encuentran actualmente en un proceso de profunda transformación. El público busca experiencias únicas, exclusivas, inolvidables... Los artistas, mas […]
El C.E.C. es el proyecto pedagógico mas ambicioso de la ESCUELA INTERNACIONAL PABLO IBARLUZEA. Las artes escénicas se encuentran actualmente en un proceso de profunda transformación. El público busca experiencias únicas, exclusivas, inolvidables... Los artistas, mas […]
UNED-Bergarak antolatutako IDAZLE ESKOLAk 22 urtez garatu du bere idazketa metodologia eta pedagogia. Eta bere arrastoa uzten ari da euskal literaturan, testugintzan eta kulturgintzan. Ikastaroaren 22. edizioa izango da aurtengoa. IDAZLE […]
Urteroko Euskal Dantza Tradizionalaren ikastaroa erromerietan dantzatzeko. Ez da beharrezkoa dantzatzen jakitea ikastaroa egiten hasteko.
Joxemari Iturralderen eskutik Datak: urriaren 15etik abenduaren 17ra (asteartero). Ordutegia: 16:00-18:00. Lekua: Foru Liburutegia (2. solairua), Tailerren Gela. Izena emateko epea: urriaren 1etik 11ra (epea urriaren 1ean goizeko 8:30etan irekiko […]
Datak: 2024ko urriaren 15etik abenduaren 17ra (asteartero). Ordutegia: 16:00-18:00. Lekua: Foru Liburutegia (2. solairua), Tailerren Gela. Izena emateko epea: 2024ko urriaren 1etik 11ra (epea urriaren 1ean goizeko 8:30ean irekiko da). Gehienez: […]
MIRIAM MENDOZAREN ESKUTIK Urriak 16 Azaroak 20 Abenduak 18
Ikastaro praktikoa Zuzeneko sonorizazioari aurre egin ahal izateko oinarrizko ezagutzak eskuratzea. Programa Muntaketa Soinu ekipo baten ezaugarriak,helburua eta zatiak:1. Zein dugu soinu ekipo honen helburua?2. Zeintzuk dira behar dituen ezaugarriak?3. […]
Genero eta performance laborategia jolaserako, esperimentaziorako, sorkuntza eszenikorako eta plazererako gunea da, eta tradizio eszenikoan aitortutako genero-arauetatik ihes egiten saiatzen da. Aniztasunaren kudeaketa, identitate-eraikuntzak, genero-aniztasuna, berdintasuna eta desberdintasunaren kudeaketa izango dira […]